دم کردن چای ما

دم کردن کامل چای

دم کردن کامل چای

اگر هنگام دم کردن چای مانند انجام دادن مهم ترین امور زندگی ، قدری مراقبت و توجه بیشتری به -کار گیرید ، شاهد تفاوت های چشمگیری خواهید شد که از نوشیدن یک فنجان چای لذت بیشتری خواهید برد . رعایت نکات زیر خالی از فایده نیست:

چای احمدهمواره از آب تازه استفاده کنید ؛ زیرا آبی که قبلاً جوش آمده ، اکسیژن خود را از دست داده و نوشیدنی گوارایی را ارائه نخواهد داد . در صورت امکان ، آب را از فیلتر گذرانیده تا کلرین و دیگر مواد ناخالص آن که می توانند بر طعم چای نیز، تأثیر داشته باشند ، زدوده گردند . آب تصفیه شده، چای بهتری را به عمل خواهد آورد.

چای احمدهنوز هم قوری ، بهترین وسیله برای تهیة چای به شمار می رود . یک قاشق چای خوری چای سیاه برای هر نفر مناسب خواهد بود . ابتدا قوری را با مقداری آب جوشیده بشویید تا گرم شود ، در این صورت ، چای موجود ، خوشمزه تر می شود.

چای احمدبا جوشیدن آب ، آن را بلافاصله روی چای ریخته تا روش دم کردن به بهترین شکل اتمام پذیرد.

چای احمدتوضیحات روی بستة چای را مطالعه کنید تا از زمان دم کشیدن چای که در هر ترکیبی متغیر است ، مطلع شوید . در هنگام دم کردن چای ، درِ قوری را با یک دم کن قوری بپوشانید تا گرمای داخل آن محبوس بماند.

چای احمدچای سبز را نیز می توانید به همین روش دم کنید. یک بار دیگر متذکر می گردد که نوشته های روی بستة انواع چای را به دقت مطالعه کنید تا از زمان دم کشیدن مربوط به آن ترکیب خاص آگاه شوید.



معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

زمینه فعالیت چای احمد

اطلاعات تماس چای احمد

آدرس : دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-منطقه 6-قائم مقام فراهانی - بالاتر از مطهری - کوچه چهارم - پلاک 3- کدپستي 1586846114

تلفن : 021-42107~0

فکس : 021-88177134

وب سایت : www.ahmadtea.ir


جستجو درمحصولات


شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

موبایل : -

تلفن : 021-42107~0

فکس : 021-88177134

تلفکس : -

وب سایت : www.ahmadtea.ir